The Tea Break Award (A Teaszünet Díj) Kriszti

Sziasztok!

Másodjára ért utol a blogger közösséget mostanság felbolygató díj. Elsőként Rékának, a Pepitakastély című blog írójának köszönhetően kaptam meg, ezt a bejegyzést a holnapi napon az Illúziórombolón olvashatjátok el. Most viszont Regina jóvoltából írom meg ezt a bejegyzést, aki az Ephemeral című blog szerzője. (Bátran nézzetek be hozzá, nagyon érdekes témákról ír!) 

Köszönöm, hogy részese lehetek ennek a programnak és hogy rám gondoltál!




Szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

"Jobban szuperál a fantáziám, ha nem kell emberekhez beszélnem"

Patricia Highsmith

Regina kérdései:

1.) Szerinted a mai emberek többsége főképp milyen témájú blogokat szeret olvasni?

Régebben mindig voltak különböző trendek, amelyek alapján egyre több és több sablonblog született, példákat azt hiszem nem is kell felhoznom, mindenki tudja, milyen típusokról beszélek. Hogy őszinte legyek, manapság nem látom ezt. Legutóbb úgy egy éve voltak háborgások az egyre szaporodó erotikus apucis blogok miatt, azóta viszont nem látok semmiféle irányt, amit egyre több és több blogger követne. Azt hiszem, mostanra már csak olyan bloggerek maradtak, akik nem feltűnési viszketegségből vagy kislányos rajongásból írnak blogot, hanem tényleg magukénak érzik ezt a tevékenységet, szeretik csinálni és feltöltik őket. Éppen ezért most éppen nincs olyan blogtípus, ami kifejezetten népszerű lenne, legalábbis véleményem szerint. 

2.) Ha kapnál egy esélyt, hogy vissza menj a múltba, és megváltoztathass egy dolgot, mi lenne az?

Ez egy nagyon komoly kérdés, főként ha belegondolok abba, hogy tulajdonképpen én az egész eddigi életemet megbántam. Rengeteg olyan dolgot tettem, amit megbántam, és bevallom, hogy szégyellem azt, aki voltam. Ha visszamehetnék a múltba, lebeszélném magam arról, hogy rálépjek egy hosszúnak és sötétnek ígérkező ösvényre, amelyhez még most is néha-néha visszatérek. 

3.) A Bloggereket, vagy a YouTubereket szereted jobban? Miért?

Szeretem a bloggereket és a youtubereket is, mindazonáltal teljesen mást gondolok róluk. Bár egy videóban is komoly munka van, kicsit könnyebbnek érzem a youtuberek dolgát. Ők sokkal könnyebben szereznek követőket, és tényleg hamar influencerré válhatnak, míg a bloggereknek ez kétszer annyi időbe is telhet. Ez gondolom azért van, mert az emberek lusták olvasni, főként, ha ugyanazt meg is nézhetik minden erőlködés nélkül. 

4.) Mesélj el egy történetet, ami meghatározó volt az életedben.

Tudom, hogy ez nagyon különösen fog hangozni, de én képtelen vagyok az életemet történetekre bontani. Számomra az élet egy regény, minden fejezet egymásra épül, és ezeket nem lehet úgy különválasztani egymástól, hogy a logikai lánc meg ne törjön. Minden tettemnek oka van, és ezek a mélyben gyökereznek. Életem meghatározó élményei is egy-egy jelentéktelen gondolatmenettel kezdődtek, mégis elválaszthatatlanok tőlük. Ha az az egy gondolat nincs ott, akkor a cselekedet értelmetlenné válik a külső szemlélő számára. Ebből kifolyólag pedig el kéne mesélnem az egész életemet ahhoz, hogy megértsétek az életem fontos történéseit. 

5.) A családtagjaid tudják, hogy blogot írsz? Ha igen, mikor és hogyan mondtad el nekik? Ha nem, akkor miért nem mondod el nekik?

Igen, a családom tudja, hogy blogolok, és ritkán, de olvassák is az írásaimat. Azt hiszem, már a blogom megnyitásakor elmondtam nekik, de mivel körülbelül annyiból állt az egész, hogy "képzeld anya, van egy blogom" és "jaj, kislányom, ez milyen jó" nem jegyeztem meg a körülményeket. 

6.) Szerinted melyik a legalkalmasabb felület blogolási célra? Miért?

Én a blogspot híve vagyok, ugyanis a szerkesztője egyszerű, mégis viszonylag sok mindent lehet variálni vele, ebből kifolyólag alkalmas történetes blogokhoz is, de mivel nagyon ízléses külsőt is lehet rajta készíteni, a cikkes-sminkes blogokhoz is megfelel. 

7.) Hiszel a szerelem első látásban? Miért igen, és miért nem? 

Mivel nincsenek komoly tapasztalataim a szerelemmel kapcsolatban, ezért még nem döntöttem el, hogy hiszek-e benne vagy sem. Ha majd megtudom, milyen érzés a szerelem, eldöntöm, hogy létezhet-e vagy sem. Igaz, gyanítom, hogy velem nem eshet meg, ugyanis a szerelemhez erős kötődésre van szükség, amit én csak sokára tudok érezni. 

8.) Volt már paranormális élményed neked, vagy esetleg az egyik családtagodnak? Ha volt, akkor mi volt az?

Nekem még nem volt, egy-két kisebb, tudományosan is megmagyarázható apróságon kívül. (Például szélcsendben egyszer csak kilincsre bezáródó ablak) Anyukámnak és a dédmamámnak viszont voltak már többször is ilyen élményeik. Anya például a nagymamám szellemét látta a halálát követő éjszakán, a mamám pedig többször is látta már a halott rokonai kísértetét. Én nem tudom, hogy hiszek-e egyáltalán ezekben a lényekben, még fontolgatom a dolgot. 

Az én kérdéseim: 

1. Ki a kedvenc költőd?
2. Mi az, amit mindig is meg akartál tenni, de sosem merted?
3. Mi az, amit szerinted tanítani kéne minden iskolában?
4. Mi az, amit legelőször megnézel egy emberen?
5. Számodra mi a legfontosabb egy blogban?
6. Mi a csengőhangod?
7. Szeretsz sportolni?
8. Találkoztál már valaha egy hírességgel? Ha igen, kivel? Ha nem, akkor kivel találkoznál a legszívesebben?

Jelöltem: Zsuzsiii - mert mindig megmosolyogtat a cikkeivel

Sok szerencsét a blogodhoz és az életedhez is!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat. :)
    Nagyon megleptél vele.
    Millió puszi. ♥
    Zsuzsiii

    VálaszTörlés