Úgy ébredsz fel egy szép reggelen, hogy egy ismeretlen kulcs van a kezedben. Hogyan került oda a kulcs? Mit teszel vele? - Writing Challenge #5

Sziasztok! :)
Meghoztam a Writing Challenge következő történetét. Igaz a történetben magamról kellett volna írnom, de ehelyett inkább kitaláltam valami mást. Én nem igazán tudnék mit kezdeni egy idegen kulccsal.


***

A nap sugarai áthatoltak az ablakomon, és kiégették a retinámat. Idegesen húztam a fejemre a takarót, és szorítom még jobban össze a szemhéjaimat.
- Csak még öt percet. – morogtam kelletlenül, majd a jobb oldalamra fordultam. Kisöpörtem az arcomból a hajamat, letöröltem az éjszaka kifolyt nyálamat az államról, és a szám sarkából, majd megpróbáltam visszaaludni. Korán volt még ahhoz, hogy felkeljek. Az álom viszont nem akart újból a szememre jönni, így fél óra kínszenvedés után kidugtam az egyik lábfejem a takaró alól.
- Hmm. – dünnyögtem magam elé. – Kellemes az idő.
Nagy nehezen kibújtam a vastag, és meleg dunyhám alól, majd az ágyamon ülve végignéztem magamon. Kiszakadt neccharisnya, aminek hiányzik a lábfeje, rövid, piros, fekete kockás szoknya, és egy mélyen dekoltált topp, ami alól hiányzott a melltartóm. Egy rakat karkötő volt a kezemre aggatva, illetve egy kulcsot szorongattam a bal tenyeremben. A hajam úgy nézett ki…
- Kulcs? – ébredtem fel azonnal. – Hát ez meg, hogy az ördögbe kerülhetett hozzám? Elhoztam volna tegnap a buliból? Hiszen nem az enyém… Az én kulcsomon pandamaci lóg.
A nagy töprengés közepette komótosan elsétáltam a fürdőszobába. A tükörbe nézve leszörnyedtem a kinézetemen. Lefolyt smink, elkenődött rúzs, kiszívott nyak. Idegesen megvakargattam a hátsó fertályomat, majd a kulcsot letettem a mosdó mellé.
- Ezzel most mit kezdjek? – agyaltam, miközben nekiálltam levakarni a fejemről a több rétegnyi vakolatot. – Vajon kié lehet?
Miután az arcomról sikeresen, fél óra szenvedés után eltávolítottam azt a borzalmat, a kádba vetettem magam, és jó alaposan megfürödtem.
Azt hiszem a tegnapi buliban kissé elvetettem a sulykot. Nem emlékeztem sok mindenre, de arra tisztán, hogy túl sokat ittam, és rengeteg emberrel táncoltam. Rémlik valami arról is, hogy összevesztem a barátnőmmel, de nem tiszta a kép. Kicsit túlságosan is elengedtem magam.
Elfeküdtem a vízben, és kisöpörtem a tudatomból a tegnapi buli fel-felvillanó képkockáit. Megpróbáltam csak úgy tengni. A forró víz körbe ölelte a testem minden centiméterét, és jóleső kellemes érzést nyújtott. Pillanatok alatt teljesen ellazultam tőle, és el is aludtam.
Amikor kipattantak a szemeim, a vizem már teljes mértékben kihűlt, így kénytelen voltam kiszállni belőle. Át dörzsöltem mindenemet a törölközővel, majd egy szál semmiben a nappaliba siettem. Útközben még a kezembe kaptam a kulcsot, és a telefonomat is. A nappaliba érve idegesen fel-alá kezdtem rohangálni. Ugyanis amint kinyitottam a szemeimet a fürdőben az emlékezetembe villant egy kép, ahogy egy számomra idegen pasi átnyújtja a lakáskulcsát, miközben azt búgja a fülembe, hogy másnap vár a házában egy kis légyottra, de előtte hívjam fel.
A telefonom névjegyzékében kutattam, mikor a lábam bele akadt a szőnyegbe, és hasra vágódtam a hideg taposón. Meg kell, hogy mondjam, a melleimnek nem igazán tett jót ez az érkezés. Azonnal sajogni kezdtek. Nem mellesleg a kulcs is kirepült a kezemből, de nem érdekelt. Feltápászkodtam, és a szőnyegre ültem. Az egyik kezemmel a fájó mellemet próbáltam nyugtatni, míg a másikkal tovább kutattam a névjegyzékben. Háromszor görgettem végig, de semmilyen gyanús telefonszámot nem láttam. Pedig már bíztam abban, hogy a pasas, akitől a kulcsot kaptam tényleg megadta a számát, így könnyű szerrel vissza tudtam volna neki adni. Pechemre viszont nem volt új elmentett névjegy a telefonomban, de mielőtt megnyugodhattam volna, újabb képek villantak be az estéről. A pasas, amelyiktől a kulcs van egy szobába cipelt, és neki állt a lábam közt matatni, majd elvette a kulcsot, hogy erre már nem lesz szükségem.
Megráztam a fejem, hogy kisöpörjem életem egyik nagy hibáját a fejemből. Bár sohase emlékeztem volna rá. Bár sose jött volna vissza ez az emlék!
Felálltam a földről, és a kulcsért indultam. Ha nem az övé, akkor kié lehet? Éppen csak kihalásztam a tárgyat a fotel alól, mikor csengettek. Az ajtóhoz sétáltam, és egy határozott lendülettel kitártam. A barátnőm állt ott, és „ijedten” a szeme elé kapta a kezét.
- Az isten szerelmére Anna! Vegyél már fel valamit. – szólt nevetve.
Megdermedtem, majd lefelé fordítottam a fejem. Anyaszült meztelenül nyitottam ajtót! Most komolyan? Hol hagytam el a fejemet, hogy ilyet csináljak? És ha egy vad idegen állt volna az ajtó túloldalán?
Beengedtem Kittit, majd a szobámba szaladtam, és felkaptam magamra az első göncöt, amit kihúztam a szekrényemből. Mire végeztem, a barátnőm már kényelembe helyezte magát a fotelemben.
- Mi van a kezedben? – kérdezte, mikor mellé értem.
- Egy kulcs. – ültem le a karfára, és átnyújtottam neki. – Fogalmam sincs kié.
Elmondtam neki az elméletemet, hogy azé a pasasé lehet, de száz százalékig állította, hogy nem hiszi, hogy újfent a kezembe adta volna a történtek után a kulcsát.
- Amúgy nem haragszom az este miatt. – fordult felém, és a szemembe nézett. – Tudod a pasas miatt. Elég durván összevesztünk tegnap, szóval nem csodálom hát, hogy másnak az ágyában kötöttél ki. Ne legyen bűntudatod miatta. Én is megtettem.
- Ugye tudod, hogy nagyon szeretlek?
- Én is. Mindennél jobban. – válaszolta, majd magához húzott, és ráérősen, szenvedélyesen szájon csókolt.
Mikor sikerült szétszakadnunk, Kitti a mellkasomnak hajtotta fejét.
- Lehet, hogy le kellene adnunk a kulcsot a buli helyszínén a pultosnak. Hátha keresi a gazdája. – szólt, miközben a hajtincseimmel játszadozott.
- Igazad lehet. – nevettem fel. – Ha belegondolok, hogy valaki az utcán töltötte az éjszakát, mert elhoztam a kulcsát, szörnyen érzem magam, viszont vicces is.
- Akkor menjünk rögtön. – állt fel. - Megvárlak odakint.
A szobámba szaladtam, és az éjjeli szekrényemről felkaptam a kocsikulcsomat. Nem épp a legjobb másnaposan vezetni, de most muszáj lesz. Már épp indultam volna kifele, mikor a szekrény és az ágy között meg akadt a szemem egy sárga cetlin.
Felvettem, elolvastam, és majdnem megszakadtam a röhögéstől. Cipő, és minden egyéb nélkül Kitti után iramodtam, hátulról átöleltem, és elkezdtem visszahúzni a házba.
- Mit csinálsz? – kérdezte kuncogva, mikor az ajtón belülre értünk. – Vissza kell vinnünk a kulcsot.
- Nem kell. Anyámé a kulcs. – súgom, majd odaadom neki a papírlapot. – Időnk, mint a tenger.

Anna, drága kislányom.
Estefelé nálad jártam, de nem voltál itthon, és a telefonod is kikapcsolt állapotban volt, ezért hagyom itt az ajtón ezt az üzenetet. Apáddal wellnesselni megyünk a hétvégére, és a kutyára kellene vigyázni. Személyesen akartalak erre megkérni, de nem voltál itthon.
A házunk kulcsát becsúsztattam a küszöb alatt, hátha kell majd valami onnan, a kutyát pedig becsuktam a tiéd mellé.
Vasárnap este találkozunk.
Anya

- Ezek szerint az éjjel, mikor hazaértél, akkor behoztad a levelet, és a kulcsot is, csak nem emlékeztél rá? – nevetett fel a lány.
- Nagyon úgy tűnik. – válaszoltam szintén nevetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése