FILMAJÁNLÓ - Bad Moms I. (Rossz anyák)

Megtiszteltetés, hogy én vezethetem a Filmajánló részleget. Remélem tetszeni fognak a filmek, amiket hozni fogok Nektek, illetve a cikkek amiket közé fogok tenni a Ti szórakozásotokra!
Jó szórakozást, remélem kedvet kaptok ehhez a filmhez - ha esetleg nem láttátok még!


  • Rendező: Scott Moore és Jon Lucas 
  • Megjelenés dátuma (HUN):2016. 08. 11. 
A történet főközpontú szereplője Amy, azaz Mila Kunis. Főszereplőnk egy férjes anyukát alakít, akinek van 2 gyermeke, boldog és kiegyensúlyozott - egy darabig. Egy nap megunja addigi életét és kicsit szeretne kitörni a már megszokott hétköznapokból. Ekkor lép be a képbe két másik anyuka is, név szerint Kiki és Carla. Hasonló cipőben járnak Amyvel, így vele tartanak. Elkezdik a reggelig tartó bulikat a velük tartó és együtt érző anyukákkal és végre úgy érzik, hogy jól szórakoznak. Ám van benne bökkenő, hiszen ott vannak a 'hibátlan' és példaértékű szülőanyukák, akik ezt a fajta anyaságot rossz szemmel nézik. 

Én ezt a filmet angol felirattal és angol hanggal néztem. Érthető volt, nyomon követhető és szerintem nagyon vicces. Megéri a vígjáték kategóriát maximálisan. 

Mila mindig nagyon jól alakítja szerepeit, mimikája meggyőző és hihető, teljes átéléssel játszik. Illenek hozzá a vígjátékok, jól tudja kezelni a neki szánt szerepeket. Kiki és Carla szintén jól játsszák ezt a szerepet. Kiki a félénkebb fajta, Carla a szókimondóbb, őszintébb. 

A film mindenesetre 10/10 az én listámon. Rég láttam már olyan vígjátékot, ami ennyire megnyerő és nevettető. 

Sokat dob egy filmen a szereplők kiválasztása, a körülmények, a kidolgozás, a humor, az előadásmód és a többi, és a többi... Eme film nagyon nagy odafigyeléssel és sok munkával készülhetett. 

Érthető az anyák kirohanása ebben a műben, ha már csak a mai világot is nézzük. A sok megfelelési kényszer; hogyan neveld a csemetédet, hogyan ne; mit szabad egy anyának, mit nem és sok egyéb íratlan szabály.
A film jelölve lett két kategóriában a People's Choice Awards-on, mint Legjobb vígjáték film és Legjobb vígjátékos színésznő (Kristen Bell - Kiki - ). Megnyerte a film a díjat.

Összegzésképp tehát: érdemes megnézni legalább egyszer, vígjátéknak tökéletes. A mű toppon van minden tekintetben. Egy csajos este vagy egy összebújós nap a barátoddal tökéletes erre a filmre.

Remélem sikerült elnyernie a tetszéseteket, hozzászólásban esetleg leírhatjátok saját véleményeiteket! Köszönöm, ha elolvastad, további jó böngészést! 😉

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok.
    Már régóta vártam, hogy elkészüljön a blogotok. :) Kíváncsi voltam rá.
    Nagyon jól összehoztátok, be is követtelek titeket, és várom az új cikkeket.
    puszi nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Úgy gondolom, most mindenki nevében beszélhetek, úgyhogy nagyon szépen köszönjük a kedves szavaidat.
      Az oldal kinézetével nagyon sokat dolgoztunk, és örömünkre szolgál, hogy elnyerte a tetszésedet. :)

      Törlés