FILMAJÁNLÓ - Baywatch




Rendező: Seth Gordon

Megjelenés: 2017. május 25.








Azt hiszem, hogy bátran kijelenthetem: 2017 egyik legjobban várt filmjéről írok Nektek ma este. Ki ne szeretné és várná a fiatal Zac Efront és a kicsit idősebb, ámde fiatalos megjelenésű Dwayne Johnsont (főleg vízi mentő szerepben)?!



A film rövid története annyi, hogy a vízi mentők minden éven felvesznek új embereket, de legtöbbször egy szerencsés kerül be a csapatba. Idén 3 személyt vettek be a csapatba. Együtt kell megoldaniuk a problémákat amik felmerülnek a filmben. A film végére egy szuper csapatot láthatunk, akik boldogan végzik munkájukat.

Szerintem a film nagyon szórakoztató és izgalmas volt, bár féltem, hiszen Zac Efron nem egy szimpatikus színész számomra, de szépen megoldotta szerepét. A lányok is nagyon ügyesen játszották a saját kis világukat, jó választás volt mindegyik egytől egyig.

Összességében egy nagyon jó filmről van szó, én nem bántam meg, hogy moziba néztem először meg. Ha valaki szomorú akkor ajánlom a Baywatch-ot, garantált a jókedv utána! 😁

Köszönöm, hogy elolvastad! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése