Egy jó hétvége kezdete - avagy Leander Kills koncert

Van az az érzés, amikor már meg tudnál halni egy pillanat alatt, hiába péntek van... Amikor csak arra vágysz, hogy végre hazaérj, kidőlj és majd vasárnap este felkelj. Na, pont ugyanez volt velem is pénteken, csak én egy koncerttel dobtam meg az estét és utána egy hajnalig tartó összeüléssel. 

Pénteken végre ellátogatott Miskolcra a Leander Kills. Magyar zenekarok közül ők a második kedvenceim (első a Tankcsapda), tehát egyértelmű volt, hogy ott leszek!

A koncert 20:00-kor kezdődött (volna...), én 19:20-ig aludtam körülbelül. Teljesen el voltam fáradva, a hetem rettenetes volt. Lementünk 19:40-re a koncerthelyszínre, semmi. Javában az előzenekar játszott és meglepő módon nem voltak olyan rosszak, viszont nem követtük őket nyomon, inkább kimentünk meginni 1-2 sört.

20:30-kor bementünk, az előzenekar lelépett. Mindenki a Leandert akarta. Csodás volt hallani ahogy az emberek kántálják, hogy "Leander", ráadásul ritmusra... Megjelentek szépen sorba a tagok, óriási öröm mindenkin. Kezdésnek elnyomták a most megjelent albumukról az 'Egy hónapja nem láttalak' című számot. Hatalmas löket volt!

Tudni illik, hogy én ezt a zenekart Leander hangja és a szövegeik miatt imádom. Hála égnek nem kellett csalódnom, élőben is gyönyörű a hangja a férfinek. Komolyan mondom, nem értem miért nem juthattak tovább a Dalban...


Folytatták a koncertet a jobbnál jobb dalokkal és még a Leander Risingos korszakból is hallhattunk párat! Elképesztő volt. A pogó tökéletes volt elmondások alapján, sajnos ezt nem lehetett elmondani a legutóbbi miskolci Tankcsapdán. 

Eljött a koncert vége, sajnos. Zárásnak szintén egy új számot hallhattunk, de visszatapsoltuk őket és kaptunk 2 régebbit. Az egyik a kettő közül benne van a kedvenceim között... 


A hangom elment, lábamat széttaposták, fejem fájt, de megérte minden egyes percét a koncert, minden pénteket tudnék így zárni. 

Remélem máskor is jönnek és megint tombolhatunk egy hatalmasat egy legalább ilyen fasza közönséggel! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése