SOROZATAJÁNLÓ – Dynasty

Tartalom:
A klasszikus sorozat alapján (itthon: Dinasztia), egy karizmatikus és ravasz fiatal nőről, aki apja globális cégénél számít igazgatói állásra, azonban kiderül, hogy a családi összejövetelen nem ezt jelenti be apu, hanem új feleségét mutatja be, aki majdnem olyan fiatal, mint a lánya, és egyáltalán nem tipikus pénzleső nő, hanem valóban szereti a férfit. A lány persze minden erejével azon van, hogy keresztbe tegyen a frigynek.




***

Szó szerint most fejeztem be az első rész megnézését a sorozatnak, és azonnal elhatároztam, hogy megírom ennek az ajánlót.
A Dynasty még nagyon friss sorozat, ugyanis egyetlen részét lehet megtalálni, és azt is csak angolul, maximum feliratosan. Én a Sorozatbarát oldalon szoktam nézni a jobbnál jobb sorozatokat, és ott akadtam rá erre a gyöngyszemre is, ami azonnal magával ragadott, hiszen valami hihetetlenül fantasztikus.

A főbb szerepeket Elizabeth Gillies, Nathalie Kelley, Grannt Show, és James Mackay alakítja.

Elizabeth színésznőt még a V mint Viktória Nickelodeonos műsorból ismerem, ahol nagy kedvencem lett. Már ott lenyűgözött a színészi tehetségével, ahogy Jade-et alakította. Most pedig úgy érzem, hogy végre ezzel a szereppel magára talált.
Tökéletesen illik rá a gazdag, feltörekvő, okos nő szerep, aki mindent megtesz azért, hogy a neki járó helyet megkapja az apja vállalatánál. Ugyanis ő a jogos örököse a cégnek.
Már a legelső részből kiderült számomra, hogy igazi őstehetségről van szó a színészi vénáját tekintve. Valami hihetetlen odaadással tudja eljátszani a szerepet.

Nathalie Kelley neve nem volt ismerős számomra, viszont mikor megláttam magát a nőt, azonnal rájöttem, hogy láttam már valahol valamiben játszani. De hol is? Kisebb keresgélés után rábukkantam. Hát a Vámpírnaplókban ő alakította Sybilt, a szirént! Most jogosan kérdezem magamtól, hogy hogyan felejthettem el egy olyan személyiséget, mint ő, bár abban a sorozatban kifejezetten nem szerettem, és van egy olyan enyhe érzésem, hogy most sem fogom. Ennek ellenére ő is egy remek színésznő, akihez tökéletesen illik a mostohaanyuci szerep. A nőé, aki érdekből megy hozzá egy vagyonos emberhez.

A másik két színész se névről, se arcról nem ismerős, szóval kíváncsian várom, mégis hogyan fognak teljesíteni a sorozat alatt.

A sorozatot  amúgy Josh Schwartz és Stephanie Savage rendezi, akik nevéhez a Gossip Girl illetve a Runaways is köthető. Egy szóval, ha ebből indulunk ki, akkor nem igazán foghatunk mellé a Dynastyval kapcsolatban.


Alig várom, hogy kijöjjön a következő rész, ugyanis mint a létező összes mennyiségű sorozatnál, ennél is idegőrlő a részek befejezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése